Jeg har lyttet til lydbogen

Jeg som aldrig har kendt mænd.

Skrevet af Jacqueline Harpman

Det er en rigtig god bog, og meget speciel, jeg vil give den min anbefaling, men jeg ønsker ikke at fortælle om den, da den skal opleves uden forudgående viden!

Men lyt, den fænger meget.

https://open.spotify.com/show/4UEe6xFq1cCAiaUgQwLNS0?si=i_vquBPuT_-Ygf0jhbZjTA
Jeg har lyttet til lydbogen Jeg som aldrig har kendt mænd. Skrevet af Jacqueline Harpman Det er en rigtig god bog, og meget speciel, jeg vil give den min anbefaling, men jeg ønsker ikke at fortælle om den, da den skal opleves uden forudgående viden! Men lyt, den fænger meget.🙂 https://open.spotify.com/show/4UEe6xFq1cCAiaUgQwLNS0?si=i_vquBPuT_-Ygf0jhbZjTA
Like
Yay
4
0 Comments 0 Shares 580 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In