Jeg har lyttet til lydbogen

Jeg som aldrig har kendt mænd.

Skrevet af Jacqueline Harpman

Det er en rigtig god bog, og meget speciel, jeg vil give den min anbefaling, men jeg ønsker ikke at fortælle om den, da den skal opleves uden forudgående viden!

Men lyt, den fænger meget.

https://open.spotify.com/show/4UEe6xFq1cCAiaUgQwLNS0?si=i_vquBPuT_-Ygf0jhbZjTA
Jeg har lyttet til lydbogen Jeg som aldrig har kendt mænd. Skrevet af Jacqueline Harpman Det er en rigtig god bog, og meget speciel, jeg vil give den min anbefaling, men jeg ønsker ikke at fortælle om den, da den skal opleves uden forudgående viden! Men lyt, den fænger meget.🙂 https://open.spotify.com/show/4UEe6xFq1cCAiaUgQwLNS0?si=i_vquBPuT_-Ygf0jhbZjTA
Like
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 580 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind