Biogas”
Selvfølgelig er det en god ide at udnytte gassen fra gylle og biomasse.
Men her i Salling medfører det altså også meget store transportgener.
Først skal gyllen bringes til Greenland og derefter skal en endnu større mængde bringes rundt i hele Salling. Dette foregår dag og nat ( min pensionist nabo kører pt om natten). Og med 60 tons tunge lastbiler gennem små byer og smalle veje.
Det er ikke omkostningsfrit!!!
0 Comments 1 Shares 117 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In