Biogas”
Selvfølgelig er det en god ide at udnytte gassen fra gylle og biomasse.
Men her i Salling medfører det altså også meget store transportgener.
Først skal gyllen bringes til Greenland og derefter skal en endnu større mængde bringes rundt i hele Salling. Dette foregår dag og nat ( min pensionist nabo kører pt om natten). Og med 60 tons tunge lastbiler gennem små byer og smalle veje.
Det er ikke omkostningsfrit!!!
0 Kommentarer 1 Delinger 117 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind