Kan det passe at man ikke kan oprette en begivenhed i en gruppe, men kun som 'personlig bruger'?
Kan det passe at man ikke kan oprette en begivenhed i en gruppe, men kun som 'personlig bruger'? 🤔
2 Comments
0 Shares
290 Views