Kan det passe at man ikke kan oprette en begivenhed i en gruppe, men kun som 'personlig bruger'?
Kan det passe at man ikke kan oprette en begivenhed i en gruppe, men kun som 'personlig bruger'? 🤔
2 Kommentarer 0 Delinger 290 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind