Øhh... det var godt nok en trussel...

Det kan da vist kun være en trussel om at bruge Atomvåben? Manden er sindssyg. Fuldstændig sindssyg.
<b>Øhh... det var godt nok en trussel...</b> Det kan da vist kun være en trussel om at bruge Atomvåben? Manden er sindssyg. Fuldstændig sindssyg.
Sad
1
0 Comments 0 Shares 154 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In