Øhh... det var godt nok en trussel...

Det kan da vist kun være en trussel om at bruge Atomvåben? Manden er sindssyg. Fuldstændig sindssyg.
<b>Øhh... det var godt nok en trussel...</b> Det kan da vist kun være en trussel om at bruge Atomvåben? Manden er sindssyg. Fuldstændig sindssyg.
Sad
1
0 Kommentarer 0 Delinger 154 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind