Snart er det igen tid til Folkemødet, og jeg deltager også i år.

Jeg kommer til at indgå i debatter og forskellige forums med fokus på soldater, veteraner, politi og vores forsvar. Det er vigtige samtaler, som handler om både anerkendelse, vilkår og det ansvar vi som samfund har.

Jeg ser frem til nogle gode og ærlige dialoger, og til at sætte fokus på dem, der hver dag er med til at passe på os andre.

#Veteraner #Forsvaret #Anerkendelse #Politi #Folkemødet
Snart er det igen tid til Folkemødet, og jeg deltager også i år. Jeg kommer til at indgå i debatter og forskellige forums med fokus på soldater, veteraner, politi og vores forsvar. Det er vigtige samtaler, som handler om både anerkendelse, vilkår og det ansvar vi som samfund har. Jeg ser frem til nogle gode og ærlige dialoger, og til at sætte fokus på dem, der hver dag er med til at passe på os andre. #Veteraner #Forsvaret #Anerkendelse #Politi #Folkemødet
Yay
Like
4
3 Comments 0 Shares 697 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In