Snart er det igen tid til Folkemødet, og jeg deltager også i år.

Jeg kommer til at indgå i debatter og forskellige forums med fokus på soldater, veteraner, politi og vores forsvar. Det er vigtige samtaler, som handler om både anerkendelse, vilkår og det ansvar vi som samfund har.

Jeg ser frem til nogle gode og ærlige dialoger, og til at sætte fokus på dem, der hver dag er med til at passe på os andre.

#Veteraner #Forsvaret #Anerkendelse #Politi #Folkemødet
Snart er det igen tid til Folkemødet, og jeg deltager også i år. Jeg kommer til at indgå i debatter og forskellige forums med fokus på soldater, veteraner, politi og vores forsvar. Det er vigtige samtaler, som handler om både anerkendelse, vilkår og det ansvar vi som samfund har. Jeg ser frem til nogle gode og ærlige dialoger, og til at sætte fokus på dem, der hver dag er med til at passe på os andre. #Veteraner #Forsvaret #Anerkendelse #Politi #Folkemødet
Yay
Like
4
3 Kommentarer 0 Delinger 697 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind