Hvad sker der egentlig her på socii - det er lang tid siden jegchar været aktiv fordi det var for kedeligt og besværligt.
Nu prøvet jeg igen - men intet ser ud til at have ændret sig.
Hvorfor er der ikke fornyelse?
Hvad sker der egentlig her på socii - det er lang tid siden jegchar været aktiv fordi det var for kedeligt og besværligt. Nu prøvet jeg igen - men intet ser ud til at have ændret sig. Hvorfor er der ikke fornyelse?
5 Comments 0 Shares 349 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In