Hvad sker der egentlig her på socii - det er lang tid siden jegchar været aktiv fordi det var for kedeligt og besværligt.
Nu prøvet jeg igen - men intet ser ud til at have ændret sig.
Hvorfor er der ikke fornyelse?
Hvad sker der egentlig her på socii - det er lang tid siden jegchar været aktiv fordi det var for kedeligt og besværligt. Nu prøvet jeg igen - men intet ser ud til at have ændret sig. Hvorfor er der ikke fornyelse?
5 Kommentarer 0 Delinger 348 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind