Nå for pok....

Jorden opsuger cirka tre gange så meget af Solens energi som for 20 år siden.

Gad vide om det har betydning, naa, ikk i dag, så skidt pyt ..
Nå for pok.... Jorden opsuger cirka tre gange så meget af Solens energi som for 20 år siden. Gad vide om det har betydning, naa, ikk i dag, så skidt pyt ..
Sad
3
3 Comments 0 Shares 264 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In