Nå for pok....

Jorden opsuger cirka tre gange så meget af Solens energi som for 20 år siden.

Gad vide om det har betydning, naa, ikk i dag, så skidt pyt ..
Nå for pok.... Jorden opsuger cirka tre gange så meget af Solens energi som for 20 år siden. Gad vide om det har betydning, naa, ikk i dag, så skidt pyt ..
Sad
3
3 Kommentarer 0 Delinger 263 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind