Så er der stillet op til Sci-Fi-Con i Randers Arena. Åben Lørdag kl. 10-18 og Søndag 10-16. Er du til StarWars, samle på legetøj eller bare synes at popkulturen er fedt - så kig forbi
Så er der stillet op til Sci-Fi-Con i Randers Arena. 🥳 Åben Lørdag kl. 10-18 og Søndag 10-16. Er du til StarWars, samle på legetøj eller bare synes at popkulturen er fedt - så kig forbi 🤗❤️
Like
Yay
5
0 Comments 0 Shares 789 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In