Så er der stillet op til Sci-Fi-Con i Randers Arena. Åben Lørdag kl. 10-18 og Søndag 10-16. Er du til StarWars, samle på legetøj eller bare synes at popkulturen er fedt - så kig forbi
Så er der stillet op til Sci-Fi-Con i Randers Arena. 🥳 Åben Lørdag kl. 10-18 og Søndag 10-16. Er du til StarWars, samle på legetøj eller bare synes at popkulturen er fedt - så kig forbi 🤗❤️
Like
Yay
5
0 Kommentarer 0 Delinger 789 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind