Så landede det nye nummer af Magasinet naturen i min postkasse. Og en af vores små dværgmus er kommet på forsiden. Jeg opdagede i sensommeren, at en familie af dværgmus var i gang med at æde frøene af mjødurten, som vokser i Vaserne. Musene var ikke særlig sky, så de blev beundret og fotograferet af en hær af fotografer.

Jeg kan anbefale det nye naturmagasin til alle jer naturinteresserede. Og jeg venter selvfølgelig spændt på om musene viser sig igen i år


Så landede det nye nummer af Magasinet naturen i min postkasse. Og en af vores små dværgmus er kommet på forsiden. Jeg opdagede i sensommeren, at en familie af dværgmus var i gang med at æde frøene af mjødurten, som vokser i Vaserne. Musene var ikke særlig sky, så de blev beundret og fotograferet af en hær af fotografer. Jeg kan anbefale det nye naturmagasin til alle jer naturinteresserede. Og jeg venter selvfølgelig spændt på om musene viser sig igen i år 💚
Like
Love
Yay
11
0 Kommentarer 1 Delinger 490 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind