Glædelig April's nar.

Jeg håber ikke er faldet for alt store falske nyheder.

Har i hørt og tror på at USA har udført selvrensagelse. At de vil have en mere udmyg politik der har har forståelse, respekt for andre landes terriotoriale selvstændighed og kultur.

Så er jeg bange for at i faldet for mindst 1 aprils nar.
Glædelig April's nar. Jeg håber ikke er faldet for alt store falske nyheder. Har i hørt og tror på at USA har udført selvrensagelse. At de vil have en mere udmyg politik der har har forståelse, respekt for andre landes terriotoriale selvstændighed og kultur. Så er jeg bange for at i faldet for mindst 1 aprils nar. 😉
Haha
Yay
Angry
10
3 Comments 0 Shares 478 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In