Glædelig April's nar.

Jeg håber ikke er faldet for alt store falske nyheder.

Har i hørt og tror på at USA har udført selvrensagelse. At de vil have en mere udmyg politik der har har forståelse, respekt for andre landes terriotoriale selvstændighed og kultur.

Så er jeg bange for at i faldet for mindst 1 aprils nar.
Glædelig April's nar. Jeg håber ikke er faldet for alt store falske nyheder. Har i hørt og tror på at USA har udført selvrensagelse. At de vil have en mere udmyg politik der har har forståelse, respekt for andre landes terriotoriale selvstændighed og kultur. Så er jeg bange for at i faldet for mindst 1 aprils nar. 😉
Haha
Yay
Angry
10
3 Kommentarer 0 Delinger 477 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind