Jeg følger ikke ret meget med i sport, men vågner denne morgen til nyheden om, at det danske fodboldlandshold har valgt at boycotte en stor fodboldturnering i USA. Det synes jeg er et stærkt signal!
Love
1
3 Comments 1 Shares 143 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In