Jeg følger ikke ret meget med i sport, men vågner denne morgen til nyheden om, at det danske fodboldlandshold har valgt at boycotte en stor fodboldturnering i USA. Det synes jeg er et stærkt signal!
Love
1
3 Kommentarer 1 Delinger 142 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind