Når jeg læser artiklen undrer det mig at nogen argumenterer ud fra kødets smag.

For mig handler økologi og mine madvaner om at efterlade kloden så lidt ødelagt som muligt...

https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerne-vaelger-fortsat-konventionelt-grisekoed-det-er-en-prioritering-af-min-egen-oekonomi
Når jeg læser artiklen undrer det mig at nogen argumenterer ud fra kødets smag. For mig handler økologi og mine madvaner om at efterlade kloden så lidt ødelagt som muligt... https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerne-vaelger-fortsat-konventionelt-grisekoed-det-er-en-prioritering-af-min-egen-oekonomi
WWW.DR.DK
Forbrugerne vælger fortsat konventionelt grisekød: 'Det er en prioritering af min egen økonomi'
Prisen betyder stadig meget for, hvad vi putter i indkøbskurven. Også når det handler om konventionelt versus økologisk svinekød.
Like
4
4 Comments 0 Shares 370 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In