Når jeg læser artiklen undrer det mig at nogen argumenterer ud fra kødets smag.

For mig handler økologi og mine madvaner om at efterlade kloden så lidt ødelagt som muligt...

https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerne-vaelger-fortsat-konventionelt-grisekoed-det-er-en-prioritering-af-min-egen-oekonomi
Når jeg læser artiklen undrer det mig at nogen argumenterer ud fra kødets smag. For mig handler økologi og mine madvaner om at efterlade kloden så lidt ødelagt som muligt... https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerne-vaelger-fortsat-konventionelt-grisekoed-det-er-en-prioritering-af-min-egen-oekonomi
WWW.DR.DK
Forbrugerne vælger fortsat konventionelt grisekød: 'Det er en prioritering af min egen økonomi'
Prisen betyder stadig meget for, hvad vi putter i indkøbskurven. Også når det handler om konventionelt versus økologisk svinekød.
Like
4
4 Kommentarer 0 Delinger 370 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind