I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!
I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!
Like
3
1 Comments 0 Shares 147 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In