I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!
I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!
Like
3
1 Kommentarer 0 Delinger 147 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind