#PolitikOligarki #CashBurnAfOffentligeFinanser

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/politik-er-blevet-en-svingdoer-mellem-christiansborg-og-lobbyfirmaer
#PolitikOligarki #CashBurnAfOffentligeFinanser https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/politik-er-blevet-en-svingdoer-mellem-christiansborg-og-lobbyfirmaer
WWW.KRISTELIGT-DAGBLAD.DK
Politik er blevet en svingdør mellem Christiansborg og lobbyfirmaer: ”Folketinget bør have en exitstrategi”
En del af de politikere, der er blevet valgt til Folketinget, vil ikke blive der de næste fire år. Hvis de gør som mange af deres tidligere kolleger, vil de få et job i lobbybranchen
Like
Haha
4
1 Comments 0 Shares 431 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In