#PolitikOligarki #CashBurnAfOffentligeFinanser

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/politik-er-blevet-en-svingdoer-mellem-christiansborg-og-lobbyfirmaer
#PolitikOligarki #CashBurnAfOffentligeFinanser https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/politik-er-blevet-en-svingdoer-mellem-christiansborg-og-lobbyfirmaer
WWW.KRISTELIGT-DAGBLAD.DK
Politik er blevet en svingdør mellem Christiansborg og lobbyfirmaer: ”Folketinget bør have en exitstrategi”
En del af de politikere, der er blevet valgt til Folketinget, vil ikke blive der de næste fire år. Hvis de gør som mange af deres tidligere kolleger, vil de få et job i lobbybranchen
Like
Haha
4
1 Kommentarer 0 Delinger 431 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind