Håndtaske / shopper Det er en ret fed model, rimeligt enkel at lave men en fandens masse syning og så lige lidt mere syning oven Jeg har overvejet at lave den i minimum 3 mm tykt læder (denne er 1,4 mm læder) så jeg virkelig kan skære og præge mønstre og motiver. Men hold op det vil koste timer og blødende fingre. Og så beklager jeg baggrundslyden 🥹 Glemte den helt.
Håndtaske / shopper 😊 Det er en ret fed model, rimeligt enkel at lave men en fandens masse syning og så lige lidt mere syning oven🤲 Jeg har overvejet at lave den i minimum 3 mm tykt læder (denne er 1,4 mm læder) så jeg virkelig kan skære og præge mønstre og motiver. Men hold op det vil koste timer og blødende fingre. Og så beklager jeg baggrundslyden 🥹 Glemte den helt.
Yay
1
0 Comments 0 Shares 343 Views 2

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In