Håndtaske / shopper Det er en ret fed model, rimeligt enkel at lave men en fandens masse syning og så lige lidt mere syning oven Jeg har overvejet at lave den i minimum 3 mm tykt læder (denne er 1,4 mm læder) så jeg virkelig kan skære og præge mønstre og motiver. Men hold op det vil koste timer og blødende fingre. Og så beklager jeg baggrundslyden 🥹 Glemte den helt.
Håndtaske / shopper 😊 Det er en ret fed model, rimeligt enkel at lave men en fandens masse syning og så lige lidt mere syning oven🤲 Jeg har overvejet at lave den i minimum 3 mm tykt læder (denne er 1,4 mm læder) så jeg virkelig kan skære og præge mønstre og motiver. Men hold op det vil koste timer og blødende fingre. Og så beklager jeg baggrundslyden 🥹 Glemte den helt.
Yay
1
0 Kommentarer 0 Delinger 343 Visninger 2

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind