A hva' be har!!!?
Den Amerikanske Ambassedør Ken Howry til valgfest på Christiansborg - hos Socialdemokratiet....

"Jeg er her for at støtte det Danske Demokrati" hahaha ja selvfølgelig er han det, det er da soleklart...

Nej han er der for at skabe splid.. Amerikanerne har en gang sagt, at de vil støtte enhver højre drejning over hele Europa.

Det lugter af råddenskab.
<b>A hva' be har!!!?</b> Den Amerikanske Ambassedør Ken Howry til valgfest på Christiansborg - hos Socialdemokratiet.... <i>"Jeg er her for at støtte det Danske Demokrati"</i> hahaha ja selvfølgelig er han det, det er da soleklart... Nej han er der for at skabe splid.. Amerikanerne har en gang sagt, at de vil støtte enhver højre drejning over hele Europa. Det lugter af råddenskab.
Haha
Like
Angry
4
1 Comments 1 Shares 608 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In