A hva' be har!!!?
Den Amerikanske Ambassedør Ken Howry til valgfest på Christiansborg - hos Socialdemokratiet....

"Jeg er her for at støtte det Danske Demokrati" hahaha ja selvfølgelig er han det, det er da soleklart...

Nej han er der for at skabe splid.. Amerikanerne har en gang sagt, at de vil støtte enhver højre drejning over hele Europa.

Det lugter af råddenskab.
<b>A hva' be har!!!?</b> Den Amerikanske Ambassedør Ken Howry til valgfest på Christiansborg - hos Socialdemokratiet.... <i>"Jeg er her for at støtte det Danske Demokrati"</i> hahaha ja selvfølgelig er han det, det er da soleklart... Nej han er der for at skabe splid.. Amerikanerne har en gang sagt, at de vil støtte enhver højre drejning over hele Europa. Det lugter af råddenskab.
Haha
Like
Angry
4
1 Kommentarer 1 Delinger 608 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind