Det er bestemt ikke kedeligt når danskerne går i byen, hvis der er musik og kulørte lamper og du behøver, hverken at være enke eller enkemand for at deltage når der er bal på kroen.
Det er bestemt ikke kedeligt når danskerne går i byen, hvis der er musik og kulørte lamper og du behøver, hverken at være enke eller enkemand for at deltage 🤣 når der er bal på kroen.
0 Comments 0 Shares 153 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In