Det er bestemt ikke kedeligt når danskerne går i byen, hvis der er musik og kulørte lamper og du behøver, hverken at være enke eller enkemand for at deltage når der er bal på kroen.
Det er bestemt ikke kedeligt når danskerne går i byen, hvis der er musik og kulørte lamper og du behøver, hverken at være enke eller enkemand for at deltage 🤣 når der er bal på kroen.
0 Kommentarer 0 Delinger 151 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind