Hele folketinget burde skiftes ud! i virkeligheden behøver der jo kun 3 partier med 3 personer i hvert parti - de personer skulle så have et x antal års erhvervserfaring for at kunne komme ind - så skulle alle love og regler gennemgåes så der ikke er dobbelt af alt, ergo en "hovedrengøring" i folketinget! Måske kan folketinget meldes til tv programmet: Vi drukner i rod?
Hele folketinget burde skiftes ud! i virkeligheden behøver der jo kun 3 partier med 3 personer i hvert parti - de personer skulle så have et x antal års erhvervserfaring for at kunne komme ind - så skulle alle love og regler gennemgåes så der ikke er dobbelt af alt, ergo en "hovedrengøring" i folketinget! Måske kan folketinget meldes til tv programmet: Vi drukner i rod?😊
Like
Sad
2
0 Comments 0 Shares 442 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In