Hele folketinget burde skiftes ud! i virkeligheden behøver der jo kun 3 partier med 3 personer i hvert parti - de personer skulle så have et x antal års erhvervserfaring for at kunne komme ind - så skulle alle love og regler gennemgåes så der ikke er dobbelt af alt, ergo en "hovedrengøring" i folketinget! Måske kan folketinget meldes til tv programmet: Vi drukner i rod?
Hele folketinget burde skiftes ud! i virkeligheden behøver der jo kun 3 partier med 3 personer i hvert parti - de personer skulle så have et x antal års erhvervserfaring for at kunne komme ind - så skulle alle love og regler gennemgåes så der ikke er dobbelt af alt, ergo en "hovedrengøring" i folketinget! Måske kan folketinget meldes til tv programmet: Vi drukner i rod?😊
Like
Sad
2
0 Kommentarer 0 Delinger 440 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind