Hvis den årgang allerede nu er til højre for midten, hvor langt ud til højre mon det så ender når de bliver "voksne"?
https://jammerbugtposten.dk/elever-peger-paa-blaat-flertal/?fbclid=IwY2xjawQrwxVleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeFDSPzQkx-VLyYaWbM2-ykqC-P2syJw7fi54__EgogqmjcLz_Nc_iLIiT4sM_aem_iQlKeEKNNtjo0tGjp8wedA
Hvis den årgang allerede nu er til højre for midten, hvor langt ud til højre mon det så ender når de bliver "voksne"? https://jammerbugtposten.dk/elever-peger-paa-blaat-flertal/?fbclid=IwY2xjawQrwxVleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeFDSPzQkx-VLyYaWbM2-ykqC-P2syJw7fi54__EgogqmjcLz_Nc_iLIiT4sM_aem_iQlKeEKNNtjo0tGjp8wedA
JAMMERBUGTPOSTEN.DK
Elevafstemning: Blåt flertal efter valgdebat
Valgdebat elever EUC Nordvest: 600 elever deltog i debat, og en efterfølgende afstemning pegede på et blåt flertal.
Sad
1
2 Comments 0 Shares 535 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In