Hvis den årgang allerede nu er til højre for midten, hvor langt ud til højre mon det så ender når de bliver "voksne"?
https://jammerbugtposten.dk/elever-peger-paa-blaat-flertal/?fbclid=IwY2xjawQrwxVleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeFDSPzQkx-VLyYaWbM2-ykqC-P2syJw7fi54__EgogqmjcLz_Nc_iLIiT4sM_aem_iQlKeEKNNtjo0tGjp8wedA
https://jammerbugtposten.dk/elever-peger-paa-blaat-flertal/?fbclid=IwY2xjawQrwxVleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeFDSPzQkx-VLyYaWbM2-ykqC-P2syJw7fi54__EgogqmjcLz_Nc_iLIiT4sM_aem_iQlKeEKNNtjo0tGjp8wedA
Hvis den årgang allerede nu er til højre for midten, hvor langt ud til højre mon det så ender når de bliver "voksne"?
https://jammerbugtposten.dk/elever-peger-paa-blaat-flertal/?fbclid=IwY2xjawQrwxVleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeFDSPzQkx-VLyYaWbM2-ykqC-P2syJw7fi54__EgogqmjcLz_Nc_iLIiT4sM_aem_iQlKeEKNNtjo0tGjp8wedA