Dagens tur i skoven var ikke lige frem med til, at bringe mit håb for Homo sapiens højere op....

På en af skovens p-pladser blev jeg mødt af endnu et eksempel på nogle menneskers rendyrkede idioti, et eller flere fjolser har ikke fundet det værd, at køre de ekstra to kilometer til genbrugsstationen, men blot læsset deres l... af i skovkanten
Dagens tur i skoven var ikke lige frem med til, at bringe mit håb for Homo sapiens højere op....😪 På en af skovens p-pladser blev jeg mødt af endnu et eksempel på nogle menneskers rendyrkede idioti, et eller flere fjolser har ikke fundet det værd, at køre de ekstra to kilometer til genbrugsstationen, men blot læsset deres l... af i skovkanten🤬
Sad
4
4 Comments 0 Shares 152 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In