Dagens tur i skoven var ikke lige frem med til, at bringe mit håb for Homo sapiens højere op....

På en af skovens p-pladser blev jeg mødt af endnu et eksempel på nogle menneskers rendyrkede idioti, et eller flere fjolser har ikke fundet det værd, at køre de ekstra to kilometer til genbrugsstationen, men blot læsset deres l... af i skovkanten
Dagens tur i skoven var ikke lige frem med til, at bringe mit håb for Homo sapiens højere op....😪 På en af skovens p-pladser blev jeg mødt af endnu et eksempel på nogle menneskers rendyrkede idioti, et eller flere fjolser har ikke fundet det værd, at køre de ekstra to kilometer til genbrugsstationen, men blot læsset deres l... af i skovkanten🤬
Sad
4
4 Kommentarer 0 Delinger 152 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind