Jeg kan godt forstå at vors statsminister advare imod en borgerlig regering i forhold til Moderaterne. Det samme scenarie kunne måske komme på tale med Radikale Venstre. Jeg håber det ikke.

Det er så mærkeligt at top tre vigtigste emner hos Danskerne er Klima og Miljø, og at de så producerer denne form for meningsmålinger?!?

Måske er det vigtigste for danskerne generelt at de kan blive ved med at belaste klimaet og miljøet med fortsat vækst.
Jeg kan godt forstå at vors statsminister advare imod en borgerlig regering i forhold til Moderaterne. Det samme scenarie kunne måske komme på tale med Radikale Venstre. Jeg håber det ikke. Det er så mærkeligt at top tre vigtigste emner hos Danskerne er Klima og Miljø, og at de så producerer denne form for meningsmålinger?!? Måske er det vigtigste for danskerne generelt at de kan blive ved med at belaste klimaet og miljøet med fortsat vækst.
1 Comments 0 Shares 473 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In