Jeg kan godt forstå at vors statsminister advare imod en borgerlig regering i forhold til Moderaterne. Det samme scenarie kunne måske komme på tale med Radikale Venstre. Jeg håber det ikke.

Det er så mærkeligt at top tre vigtigste emner hos Danskerne er Klima og Miljø, og at de så producerer denne form for meningsmålinger?!?

Måske er det vigtigste for danskerne generelt at de kan blive ved med at belaste klimaet og miljøet med fortsat vækst.
Jeg kan godt forstå at vors statsminister advare imod en borgerlig regering i forhold til Moderaterne. Det samme scenarie kunne måske komme på tale med Radikale Venstre. Jeg håber det ikke. Det er så mærkeligt at top tre vigtigste emner hos Danskerne er Klima og Miljø, og at de så producerer denne form for meningsmålinger?!? Måske er det vigtigste for danskerne generelt at de kan blive ved med at belaste klimaet og miljøet med fortsat vækst.
1 Kommentarer 0 Delinger 473 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind