Godmorgen og
I dag er det forårsjævndøgn, fra kl. 15.46 rammer solens stråler vores del af kloden mere end halvdelen af døgnet. I nordisk animisme markerer dette smukke tegn at naturens vækstsæson går rigtigt i gang.
Godmorgen og 💚 I dag er det forårsjævndøgn, fra kl. 15.46 rammer solens stråler vores del af kloden mere end halvdelen af døgnet. I nordisk animisme markerer dette smukke tegn at naturens vækstsæson går rigtigt i gang.
Like
Yay
Wow
10
0 Comments 0 Shares 402 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In