Godmorgen og
I dag er det forårsjævndøgn, fra kl. 15.46 rammer solens stråler vores del af kloden mere end halvdelen af døgnet. I nordisk animisme markerer dette smukke tegn at naturens vækstsæson går rigtigt i gang.
Godmorgen og 💚 I dag er det forårsjævndøgn, fra kl. 15.46 rammer solens stråler vores del af kloden mere end halvdelen af døgnet. I nordisk animisme markerer dette smukke tegn at naturens vækstsæson går rigtigt i gang.
Like
Yay
Wow
10
0 Kommentarer 0 Delinger 402 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind