Jeg har fået købt mig en Mudita Kompakt. Det er en ret god telefon hvis man gerne vil prøve at holde lidt pause fra sin smartphone. Det er stadig en android baseret telefon, men den er med E-ink skærm og der er fx. ikke en browser. Den har kort og vejr som er to ting jeg bruger min telefon meget til.
Jeg har fået købt mig en Mudita Kompakt. Det er en ret god telefon hvis man gerne vil prøve at holde lidt pause fra sin smartphone. Det er stadig en android baseret telefon, men den er med E-ink skærm og der er fx. ikke en browser. Den har kort og vejr som er to ting jeg bruger min telefon meget til.
Like
Yay
4
6 Comments 0 Shares 479 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In