Jeg har fået købt mig en Mudita Kompakt. Det er en ret god telefon hvis man gerne vil prøve at holde lidt pause fra sin smartphone. Det er stadig en android baseret telefon, men den er med E-ink skærm og der er fx. ikke en browser. Den har kort og vejr som er to ting jeg bruger min telefon meget til.
Jeg har fået købt mig en Mudita Kompakt. Det er en ret god telefon hvis man gerne vil prøve at holde lidt pause fra sin smartphone. Det er stadig en android baseret telefon, men den er med E-ink skærm og der er fx. ikke en browser. Den har kort og vejr som er to ting jeg bruger min telefon meget til.
Like
Yay
4
6 Kommentarer 0 Delinger 478 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind