Alex Vanopslagh indrømmer nu han har taget kokain mens han har været partileder. Der røg hans statsministerdrømme, og måske kan han heller ikke fortsætte som partileder efter valget #dkpol
Alex Vanopslagh indrømmer nu han har taget kokain mens han har været partileder. Der røg hans statsministerdrømme, og måske kan han heller ikke fortsætte som partileder efter valget #dkpol
Like
1
1 Comments 0 Shares 419 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In