Alex Vanopslagh indrømmer nu han har taget kokain mens han har været partileder. Der røg hans statsministerdrømme, og måske kan han heller ikke fortsætte som partileder efter valget #dkpol
Alex Vanopslagh indrømmer nu han har taget kokain mens han har været partileder. Der røg hans statsministerdrømme, og måske kan han heller ikke fortsætte som partileder efter valget #dkpol
Like
1
1 Kommentarer 0 Delinger 419 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind