Idag er det opmærksomhedsdag for COVID-19 senfølger.
Vi er mange der stadig er dybt mærket af følgerne af corona, selvom verden for længst er kommet videre.
Vi har brug for ikke at blive glemt.
Vi har brug for at der stadig afsættes midler til forskning.
Vi har brug for stadig at have steder at gå hen i sundhedsvæsenet.
Vi har brug for at blive hørt.

Billedet er fra 2023, men budskabet er stadig det samme i 2026.
Idag er det opmærksomhedsdag for COVID-19 senfølger. Vi er mange der stadig er dybt mærket af følgerne af corona, selvom verden for længst er kommet videre. Vi har brug for ikke at blive glemt. Vi har brug for at der stadig afsættes midler til forskning. Vi har brug for stadig at have steder at gå hen i sundhedsvæsenet. Vi har brug for at blive hørt. Billedet er fra 2023, men budskabet er stadig det samme i 2026.
0 Comments 0 Shares 620 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In