Idag er det opmærksomhedsdag for COVID-19 senfølger.
Vi er mange der stadig er dybt mærket af følgerne af corona, selvom verden for længst er kommet videre.
Vi har brug for ikke at blive glemt.
Vi har brug for at der stadig afsættes midler til forskning.
Vi har brug for stadig at have steder at gå hen i sundhedsvæsenet.
Vi har brug for at blive hørt.

Billedet er fra 2023, men budskabet er stadig det samme i 2026.
Idag er det opmærksomhedsdag for COVID-19 senfølger. Vi er mange der stadig er dybt mærket af følgerne af corona, selvom verden for længst er kommet videre. Vi har brug for ikke at blive glemt. Vi har brug for at der stadig afsættes midler til forskning. Vi har brug for stadig at have steder at gå hen i sundhedsvæsenet. Vi har brug for at blive hørt. Billedet er fra 2023, men budskabet er stadig det samme i 2026.
0 Kommentarer 0 Delinger 620 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind