Jeg foreslår, at vi indfører en model som i Norge, hvor der anvendes bomafgifter eller bompenge. Dette kan skabe en opdeling mellem A- og B-ydelser i samfundet. A-ydelserne omfatter essentielle tjenester, som finansieres via skatten, mens B-ydelserne er brugerbetalte og opkræves, hver gang de anvendes. En sådan tilgang vil gøre det muligt at prioritere grønne alternativer, såsom gratis offentlig transport, så disse bliver økonomisk tilgængelige for alle.
Jeg foreslår, at vi indfører en model som i Norge, hvor der anvendes bomafgifter eller bompenge. Dette kan skabe en opdeling mellem A- og B-ydelser i samfundet. A-ydelserne omfatter essentielle tjenester, som finansieres via skatten, mens B-ydelserne er brugerbetalte og opkræves, hver gang de anvendes. En sådan tilgang vil gøre det muligt at prioritere grønne alternativer, såsom gratis offentlig transport, så disse bliver økonomisk tilgængelige for alle.
Love
1
1 Comments 0 Shares 707 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In